FANDOM

Tré Cool właściwie Frank Edwin Wright III, ur. 9 grudnia 1972 we Frankfurcie nad Menem w Niemczech. Amerykański muzyk, perkusista zespołu Green Day.

Tre Cool 2

Historia Edytuj

Urodził się w Niemczech, lecz wychował w USA. Syn weterana wojny wietnamskiej. Dorastał w górach hrabstwa Mendocino, w stanie Kalifornia.

Kariera Edytuj

W wieku dwunastu lat, Tré wstąpił do punkowego zespołu The Lookouts, w którym śpiewał jego najbliższy sąsiad, Lawrence Livermore. Livermore nadał mu pseudonim Tré Cool, co po francusku oznacza "bardzo dobrze". Zespół zaczął występować na popularnej scenie Gilman Street w Berkeley. Kiedy John Kiffmeyer (pseudonim Al Sobrante), pierwszy perkusista Green Day, odszedł z zespołu, Tré zajął jego miejsce.

Informacje personalne Edytuj

W marcu 1995 roku, Tré Cool ożenił się z Liseą Lyons. Mają ze sobą córkę – Ramonę. Jednak tak samo, jak w przypadku Mike'a, małżeństwo Tré rozpadło się. W 2000 roku zawarł związek małżeński z Claudią Cool, ma z nią syna Frankito (ur. w 2001 r.). Związek ten zakończył się jednak identycznie, jak poprzedni (rozwód w 2003 roku). W styczniu 2014 zaręczył się z Sarą Rose. Para pobrała się 11 października tego samego roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki